Klachtenservice
Klachtenservice
Heel spijtig als u ontevreden bent over onze producten en/of dienstverlening. Wij horen graag wat uw op- en aanmerkingen zijn, en willen u graag verder helpen om tot een gewenste oplossing te komen. U kunt mailen naar:
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. We zullen de klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht dit langer duren dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.